Algemene Voorwaarden

Royal Fleur X BCJ Commerce

Deze webwinkel wordt beheerd door de onderneming BCJ Commerce aan de Voorhavenkwartier 45, 2171HW te Sassenheim.
De partnerschap tussen Royal Fleur en BCJ Commerce houdt in dat uw bestelling geplaatst wordt bij BCJ Commerce. Royal Fleur heeft een leveringsexclusiviteit wat betekent dat alle producten aangeboden op deze webwinkel afkomstig zijn van Royal Fleur.

Elke koopovereenkomst die online gesloten wordt met een klant is vanuit BCJ Commerce. BCJ Commerce draagt daarbij alle wettige verplichtingen die horen bij een verkopende partij.

Ondernemingsgegevens:
BCJ Commerce __________________________x________________Royal Fleur Van Leeuwen
Opaallaan 1180___________________________________________Hoofdstraat 210
2132LN te Hoofddorp____________________________________2171BN te Sassenheim
+31623689688___________________________________________+31252221640
jansenbc@outlook.com__________________________________info@royalfleur.nl
KVK: 78575656___________________________________________KVK: 66046041




Producten

Product kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Royal Fleur staat lokaal bekend om de kwaliteit en versheid van de bloemen. U mag van ons dezelfde kwaliteit verwachten, de boeketten online aangeboden woeden namelijk gebonden in de winkel.

De productfoto’s op de website dienen om een zo goed mogelijk beeld te geven aan wat u mag verwachten.
Aan deze foto’s mogen geen rechten ontleend worden, we doen ons uiterste best om zo dicht mogelijk bij het afgebeelde boeket te komen echter kan het zijn dat er een bepaalde bloem in het boeket gesubsidieerd kan worden voor een andere bloemsoort.

Wanneer in de productomschrijving een aantal, of soort bloem vermeldt staat, mag u zeker zijn dat u deze in het boeket terug ziet.



Garanties

BCJ Commerce levert met een versgarantie van 7 dagen, wanneer de bloemen op een juiste manier zijn behandeld. Snijd de stelen schuin af en plaats deze in een schone vaas met voldoende water, wanneer er voeding wordt meegeleverd gebruikt u deze ook. Daarnaast altijd op een koele plek zetten zoveel mogelijk uit de zon.

Het kan zijn dat wanneer u bloemen besteld tijdens heet weer dat dit effect kan hebben op de versheid. Leveringen worden per conventioneel transport uitgevoerd.

Wettelijke garantie geldt, u mag ervan uitgaan dat onze producten geleverd worden in een staat wat u er in redelijkheid van mag verwachten.
Een geleverd product hoort geen gebreken te vertonen die men mag verwachten bij normaal gebruik en de gebruikelijke levensduur van het product. Vertoont een geleverd product wel gebreken dan heeft u recht op vervanging of herstel.


Klachten of Vragen

Bij klachten of vragen kan u Royal Fleur direct contacteren (zie contactgegevens bovenstaand).

Klachten kan u eenvoudig op de mail zetten: Sassenheim@royalfleur.nl.
Bij klachten over het boeket, stuurt u dan aub even een foto mee hoe het boeket gearriveerd is.
Het team in de winkel zal dit dan beoordelen en BCJ Commerce instrueren hoe deze klacht afgehandeld dient te worden.

Klachten worden aangenomen wanneer men binnen 7 dagen na aanschaf een klacht meldt.
Klachten op cadeaus of leveringen van cadeaus dienen binnen 21 dagen te zijn gemeld.

De beoordeling van een klacht is binnen 5 werkdagen. Hierbij wordt u ook op de hoogte gesteld.
De afhandeling en eventuele compensatie zal binnen 10 werkdagen zijn.


Retouren

Bloemen/ boeketten kunnen niet worden geretourneerd vanwege houdbaarheid.
Producten zoals vazen kan u binnen 14 dagen retourneren aan het adres van Royal Fleur.
Indien u gebruikt wenst te maken van het herroepingsrecht dat kunt u dat kenbaar maken een email te sturen aan sassenheim@royalfleur.nl


Verzending:

Zie voor alle informatie omtrent verzending/ bezorging de volgende link:
https://royalfleur.nl/verzendvoorwaarden/